22 Mart 2013 Cuma

Oriflame İle Nasıl Tanıştım... 
İki çocuk annesi olarak evde, ev işi ve çocuk bakımının dışında bir hayatım yoktu düne kadar...Sürekli ne yapabilirim diye kendi kendime düşünüyordum...Bir şeyler yapmalıydım...Boş durmak istemiyordum.Haa boş ta kaldığım söylenemezdi ya..Neyse.. 
Bir sürü şey geçti kafamdan, internetten araştırdım durdum ama bir türlü kendime uygun bir iş bulamıyordum.Çünkü evimi, çocuklarımı ve eşimi ihmal etmeden bir şeyler yapmak istiyordum.Kozmetikle ve başka ürünlerle ilgili uğraşan çevremde bir sürü insan vardı, hiç biri dikkatimi çekmemişti.Çünkü yapamam ben diyordum, yeterice çevrem yok,uğraşacak vaktim yok, ikna kabiliyetim, satış becerim yok gibi sözler söylüyordum..Şimdi düşününce bu sözlerin hepsinin bir bahaneden ibaret olduğunu biliyorum ve kendime çok kızıyorum...Keşke Oriflame ile daha önce tanışsaymışım... 
Oriflame benim hayatımı değişiitirdi...Her şey para değil bu hayatta...Daha başka şeyler de var... 
Artık yapmam gereken bir işim, dolayısıyla bu yolla kazandığım bir çevrem ve sorumlusu olduğum alt danışmanlarım var.Onlarla ve üst ekibimle beraber ortak bir iş yapıyoruz..Hem eğleniyor hem de para kazanıyoruz..Ne kadar kazanacağnızı kendiniz belirliyorsunuz.İster sadece satış yaparak satış karından kazanırsınız.İsterseniz de ekibinizi kurar hem kariyer yaparsınız hem de daha fazla paralar kazanırsınız.Oriflame şirketinin bizlere sunduğu cazip hediyeler ve kampayalar da cabası... 
Kısacası şimdi artık kendime daha güvenliyim..Hedeflerim var... 
Bu iş herkese uygun...İster çalışın..İster ev hanımı olun..Bay ya da bayan olmanızda farketmez...Belki bir mağaza da çalışansınız, belki hastane de bir hemşire yada bankacısınız, hiç farketmez...Belki bir işiniz yok ve evde netin başında zaman harcıyorsunuz...Zaman çok değerli arkadaşlar...Vakit kaybetmeyin...Düşünün, kararınızı verin, ayağa kalkın ve harakete geçin...
-----
demet davran
05304039196

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder