21 Aralık 2012 Cuma

 

Elmas Direktör

 
Zeynep SOYLU
 
Kalbi ORIFLAME ile beraber atan tüm ORIFLAME dostlarına merhaba.

Daha evvel çok defa başka markalardan teklifler aldım. Açıkçası hiç bir markanın gerçekten para kazandırdığına inanmıyordum. İnsanlara vaatler verilip üye yapılıp markaların para kazandığını düşünüyordum. Çok yanılmışım. ORIFLAME bana hem para, hem dostluk, hem kariyer, hem kendime güven kazanmamı sağladı. İlk başlarda aldığınız miktarlar çok yüksek olmuyor. Fakat istikrarınızı ve kararlılığınızı sürdürürseniz aldığınız paraları tahmin bile edemiyosunuz. Ben profesyonel anlamda 2 yıldır içindeyim. Aslında işimiz aynı şeYükseleni sürekli yapmaktan ibarettir.

Başarının bence en büyük sırrı her yazımda da dile getirdiğim gibi “ev toplantısı”dır. Benim en çok yaptığım şey.... Gruplar ev toplantısıyla oluşuyor. Saha ve stant çalışmaları da grubun büyümesini destekleyen çalışmalardır. Çevrem yok diyen birçok kişi çıkar karşınıza. Ben de bunlardan biriydim. Bunların bahane olduğunu anladım. ORIFLAME sayesinde çok güzel çevre ediniyosunuz. Asla yapamam demeyin. Kendinize güvenin, kararınızı verin, harekete geçin, uygulayın. Çevrenizdeki tüm negatif şeYükselene kulaklarınızı tıkayın. Bildiğiniz doğrudan şaşmayın. Hedef koyun. Olacağına kesinlikle inanın. Asla pes edip, havlu atmayın. Bakın göreceksiniz.
Olacak! Hedefinize ulaştığınızda başarmanın verdiği mutluluk paha biçilemez. O anda aldığınız parayı bile düşünmüyosunuz. Bu çok güzel bir duygu. Kendinizi farklı ve değerli görmenizi sağlıyor. Hayallerimden birisi Paris’e gitmekti. ORIFLAME benim bu hayalimi de gerçekleştiriyor. Eşimle beraber hiç para ödemeden gideceğim...

Kısacası ORIFLAME gerçekten sihirli bir değnek. Hepiniz dokunabilirsiniz. Dokunduğu hayatları güzelleştiren alternatifi olmayan içinde olduğumdan dolayı kendimi çok şanslı gördüğüm, ayrıcalıklı bir marka. Ben, öncelikle grubunda olduğum Türkiyenin gururu, örnek aldığım, kopyaladığım sevgili Başkan Direktörüm Özgül Cingil’ e çok teşekkür ediyorum. Sizinle gurur duyuyoruz. İzinizden geliyoruz. Ardından bana bu işin nasıl yapılacağını öğreten, beni eğiten, emeği üzerimde çok olan çok sevdiğim saygı duyduğum Safir Direktörüm Nilgün Barış’a teşekkür ediyorum. Sponsorum, arkadaşım Nesrin Karataş’a, Direktörlerim Ayşegül Kahraman, Havva Kahraman, Banu Sözen, Bilge Şengül Kurufik, Müzeyyen Kaymak, Cemile Kebapçı, Makbule Şahin ve alt ekiplerine, Üst Danışmanım Sümeyra Sunar’a ve alt ekibine, Liderlerim; Çiğdem Savukduran, Figen Elnek, Meryem Çavuş, Vahide Ayhan, Yasemin Er, Ayfer Yuvarlak ve alt ekiplerine çok teşekkür ediyorum.
Bu gruptan çok Elmas çıkacak. Ben buna çok inanıyorum. Kızım Sevim ve oğlum Tuncay’a bana karşı anlayışlarından dolayı teşekkür ediyorum. Onları çok seviyorum. Anneme babama çok teşekkür ediyorum. Eşim Nihat Soylu’ya yarı yardımcım olduğu için minnettarım. Bence eşinizi de işinize dahil etmelisiniz. Daha kısa zamanda büyürsünüz. Birçok insanın hayatını değiştirdikleri için insanlara para kazandırdıkları için ORIFLAME’nin kurucularına teşekkür ederim. Hedef Üst Elmas olmak. En kısa zamanda Üst Elmaslık yazımda buluşmak üzere. Doğru yerdeyiz.

ORIFLAMEdeyiz.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder