21 Aralık 2012 Cuma

Altın Executive Direktör

 

Emine SARAÇ
 
MERHABA ORIFLAME TÜRKİYE, MERHABA BAŞKANLAR....

Oriflame hepimizin hayatının dönüm noktası oldu. İşte o dönüm noktasını yaşayan kişi olarak yeni ünvanlarla herkese merhaba...
Oriflame’in kazanç kapıları bana HATAY İSKENDERUN’DA açıldı. Şans kapılarının ne zaman nerde kapınızı çalacağını bilemezsiniz. Hemşire olarak görev yaptığım İskenderun’da çok değerli komşum tarafından Oriflame ile tanıştım.
MUHTEŞEM GÖRÜNMEK, PARA KAZANMAK, EĞLENMEK...

Hepsi de çok güzeldi. İSTEMEK BAŞARMANIN YARISIDIR YA, engellerime rağmen hepsini de istedim. Oysa çevrem yok, çalışan bir bayanım; zaman yok, 2 küçük çocuğum var... Ama ORIFLAME’İN büyüleyici kazanç fırsatlarına ulaşmam için bu engellere ayıracak zamanım da yoktu. Oriflame ile KANARYA ADALARI’NA gitmek istiyordum... Hedefini seçmek, hedefine odaklanmak, hedefine giden yolun haritasını çizmek, bu yolda azimle, kararlılıkla, sebatla yürümek ve kendine hiçbir mazeret tanımamak sizi BAŞARIYA taşır. ORIFLAME’DE BAŞARIYA GİDEN YOL SARPIO’DUR. Her zaman kendi seçimimizi yaparız. Geleceğimiz de bu seçimin ucundadır.
BEN ORIFLAME iş hayatımda TÜM KAZANÇ FIRSATLARINDAN YARARLANMAYI VE BAŞARIYI SEÇTİM. SEÇİMİM GELECEKTE BENİ GÜÇLÜ LİDER KILACAKTI VE HAYAT ŞARTLARIMIN KALİTESİNİ ARTIRARAK HAYALLERİME ULAŞTIRACAKTI. Şimdi ORIFLAME İLE PEK ÇOK HAYALİME ULAŞTIM.

Oriflame bana maddi manevi kazançlar sağladı. Oriflame’e başlarken gökyüzünden yeryüzüne düşen bir yağmur damlasıydım bitkilere hayat veren. Ben kocaman bir okyanusa düştüm, etrafımda yaydığım küçük dalgalar gittikçe büyüyerek dev dalgalara ulaştı ve kocaman bir Oriflame ailem oldu. Birçok kişiye ORIFLAME ile hayat verdim. GÜÇLÜ BİR TAKIMA SAHİBİM. TAKIMIMIN ADI BAŞKANLAR. BAŞKANLARIMLA BİRLİKTE ÇOK BÜYÜK MADDİ KAZANÇLAR ELDE ETTİK.
Oriflame ile bir çoğumuz evimizi arabamızı, yazlığımızı aldık ve çocuklarımıza iyi eğitim imkanları sunduk. Ve takımımla birlikte pek çok yurtdışı seyahatlerde muhteşem tatiller yaşadık ve yaşamaya devam ediyoruz.
DÜNYA geçen yıldan beri ekonomik kriz yaşamaktadır ve Türkiye de bu krizden etkilenerek payını almış, bir çok iş yerleri kapatılmış. Biz Oriflame ile krizi kazançlarımızı ikiye katlayarak atlattık. Neden mi? Çünkü İŞSİZ KALAN BİR ÇOK İNSAN ORIFLAME İŞ BAŞVURUSUNDA BULUNARAK KAZANÇ ELDE EDERKEN; insanlar krizde sabun, şampuan, saç kremi, diş macunu, el kremi... almaktan vazgeçmediler. Temel ihtiyaçlar kriz yaşamamıza engel oldu ve ORIFLAME TÜRKİYE OLARAK DÜNYA’DA 1 NUMARA OLDUK.

YAZIMA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİĞİM GÜZEL BİR HİKAYE İLE DEVAM ETMEK İSTİYORUM.

İKİ ARKADAŞ YAYA OLARAK DÜNYA TURUNA ÇIKAR. TÜM İHTİYAÇLARINI SIRT ÇANTALARINA KOYAR VE GÜNLERCE SEYAHAT EDER. BU AĞIR SIRT ÇANTALARININ ALTINDA HER AKŞAM YORGUN DÜŞERLER. YİNE YORGUN BİR AKŞAM; YORGUN, BİTKİN HALDE DENİZ KENARINDA DİNLENİP UYUMAYI DÜŞÜNÜRKEN RUHANİ BİR IŞIK BELİRİR VE RUHANİ IŞIK KONUŞUR “DENİZ KENARINDAKİ TÜM ÇAKIL
TAŞLARINI TOPLAYIN VE YARIN TÜM GÜN TAŞLARI DA SIRTINIZDA TAŞIYIN. EĞER BU DEDİKLERİMİ YAPARSANIZ YARIN BİR İYİ, BİR KÖTÜ HABER VERECEĞİM.” DER VE RUHANİ IŞIK YOK OLUR.
İKİ ARKADAŞ BU DURUMA ÇOK KIZAR VE YORGUNLUĞUN ÜSTÜNE “BU DA TAŞINIR MI?” DERLER AMA YİNE DE ÇAKIL TAŞLARINI TOPLARLAR ÇÜNKÜ ERTESİ GECE RUHANİ IŞIĞIN VERECEĞİ HABERİ MERAK ETMEKTEDİRLER. 2 ARKADAŞ ERTESİ GÜN TAŞLARI SIRTLARINDA TAŞIR VE AKŞAMA YORGUN DÜŞERLER. DENİZ KENARINDA OTURARAK RUHANİ IŞIĞIN VERECEĞİ HABERİ BEKLERLER. AMA IŞIK ORTADA YOKTUR... OLDUKÇA GEÇ BİR SAATTE ARTIK UMUTLARINI KAYBEDER VE “BARİ ŞU TAŞLARI ÇANTADAN BOŞALTALIM VE YARIN DA TAŞIYARAK YORGUN DÜŞMEYELİM.” DERLER. BİR DE NE GÖRSÜNLER; ÇANTADAKİ TÜM TAŞLAR ELMAS OLMUŞ. GÜZEL HABER; ÇOOOOOOOOOOK SEVİNİRLER. KÖTÜ HABER; NEDEN DAHA ÇOK ÇAKIL TAŞI TAŞIMADIKLARI İÇİN DE ÇOK ÜZÜLÜRLER.
BU HİKAYEDEN ALACAĞIMIZ DERS: BUGÜN ELDE EDECEĞİNİZ BAŞARILARINIZ DAHA ÖNCE NE KADAR ÇOK ÇALIŞTIĞINIZA VEYA NE KADAR ÇOK ÇAKIL TAŞI TAŞIDIĞINIZA BAĞLIDIR. ŞÜPHESİZ YARIN NEREDE OLACAĞINIZI DA BUGÜN SIRTINIZDA NE KADAR ÇOK ÇAKIL TAŞI TAŞIDIĞINIZ BELİRLEYECEKTİR. Direktörleriniz ve Liderleriniz sizlere ne öğretiyorsa ve ne yapmanızı istiyorsa mutlaka yapın. Yaparsanız iyi haber, yapmazsanız kötü haber alacaksınız. Şirketimizin bizler daha çok kazanalım diye sunmuş olduğu tüm kampanyaları, Türkiye olarak çok iyi değerlendirelim. Bu kampanyalarda çantamıza bol çakıl taşları dolduralım ki (satış+kayıt) sonra üzülmeyelim. Nasıl olsa hepsi ELMASA sonra da BAŞKANA dönüşecek.

YARIN ÜZÜLMEK İSTEMİYORSANIZ BUGÜN ÇOK ÇALIŞMALISINIZ. BAŞARIMDA EMEĞİ GEÇEN BAŞKANLARA, TAKIMIN BÜYÜK LİDERLERİ VE ONLARI DESTEKLEYEN AİLELERİNE; AYSEL İNSAN (FATMA GÖLCÜK), SEMRA GÜZELTEPE, SEMİRE ÖZDEMİR, NURTEN KOÇLOĞ, ŞULE KAYIKÇI, BEYHAN ŞAHİN, BAŞAK YAKAR, TÜRKAN ÖZKAN, ŞEBNEM UZUN, ZELİHA ACET, AMİNE DEVECİ, FİLİZ SARAÇ, VİLDAN AĞCAGİL, OYA KIZILTAN, MİNE KARADENİZ, HÜLDA-ŞULESEVGİ’YE, KUCAK DOLUSU SEVGİ VE SAYGILARIMLA... CANIM AİLEM, SEVGİLİ EŞİM DENİZ SARAÇ’A, BİRİCİK YAVRULARIM İLAYDAM VE SELİNİM’E DESTEKLERİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜRLER.
ŞİRKETİME SONSUZ TEŞEKKÜRLER.

Bütün Oriflame Ailesini sevgiyle kucaklıyorum.

Emine Saraç
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder