21 Aralık 2012 Cuma

Başkan Direktör

 

Özgül CİNGİL
 
Merhabalar,
Küçük bir şehir olan Nevşehir’de doğdum. O dönemde televizyon dahi yoktu. Dedemin sineması vardı ve Nevşehir dışındaki ilk dünyayı bu sinema sayesinde tanıdım. Tabiki bu sinema benim ufkumu çok açtı. Sinemada gördüğüm her filmle değişik hayallerim oluşmaya başladı. Genç kızlık dönemimdeki ilk işim bankacılıktı. Her zaman çalışmayı, başarılı olmayı ve kariyer sahibi olmayı hayal ederdim. Fakat çalışma hayatının zor dönemleri beni bir müddet sonra düşüncelerimden vazgeçirdi. Evlenip bir kızım olunca, ev hanımlığı dönemim başladı. Öncelikle kendi isteğimle ev hanımı oldum. Fakat bir müddet sonra ev hanımlığıyla hiçbir hayalime kavuşamayacağımı anladım. Yeniden iş hayatını düşünmeye başladım. Oriflame’i bir kermeste duydum ve tanıdım. Kayıt olmaya karar verdiğimde beğendiğim bir parfümü daha uygun alırım diye düşündüm. Halbuki o gün hayatımın en şanslı günüymüş, bunu daha sonra anladım. Ben de her danışman gibi kendime bir şeyler almaya, biraz satıp cep harçlığımı çıkarmaya çalıştım. 1 yıl böyle sürdü. Tabi ki toplantılara katılmadan bu müthiş iş fırsatının farkında değildim. Bu iş fırsatında en önemli şey; satış yapmak ve kayıt yapmak olduğunu anladım. Bir tanıdık listesi çıkarıp herkese, her koşulda Oriflame’in büyük fırsatını anlattım. Bu sayede toplantılarla birlikte grubum çok hızlı bir şekilde büyümeye başladı. Böylece benim Oriflame hikayem de başlamış oldu. Ne güzel ki Ankara’da Dev Kutlama’da bulunan sizler benimle beraber bu rüyanın bir kısmına şahit oldunuz. Oriflame ile her zaman bir hayalim oldu. Bu hayallerimin hepsini bir bir yaşadım. Oriflame sayesinde ekonomik özgürlüğümü kazandım, kariyer yaptım, dünyanın birçok değişik ülkesinde ailemle birlikte seyahat ettim. Oriflame güvenilir bir şirkettir. Size söz verdiği her şeyi yapar. Ürünler kaliteli ve uygun fiyatlıdır. Sürekli satılan ürünlerin olması, benim daha çabuk başarılı olmamı sağladı. Eğer sizin de hayalleriniz varsa, kendi hikayenizi yazmak istiyorsanız işte size müthiş fırsat. Yaşınız, tahsiliniz önemli değil, kadın ya da erkek olmanız farketmez. Sadece sizin başarıyı kalpten, gönülden istemeniz yeterlidir. İsterseniz size yardım edecek Liderleriniz, Direktörleriniz ve şirketiniz hep yanınızda olacaktır.

Siz sadece hayalinizi yazın;
– ev almalıyım!
– arabam olmalı!
– çocuğum daha iyi tahsil yapmalı!
– dünyayı gezmeliyim!
– çocuğuma miras bırakmalıyım!

Ben bütün bu hayallerimi Oriflame sayesinde yaşadım. Çok şanslısınız çünkü Ankara’da Oriflame’i tanıdınız. Artık hemen Oriflame’e kayıt olabilir, Oriflame’de Satış Danışmanıysanız hayallerinizi büyük bir kağıda yazabilirsiniz. Bu fırsatla ben de Ankarada beni yalnız bırakmayan Türkiye genelinde ki tüm ekibime, Liderlerime ve Direktörlerime bana bu başarıyı yaşattıkları için teşekkür ederim. Bu başarı ekibimin başarısıdır. Seneye bu kutlamada onların başarılarını da alkışlamak isterim. Tüm Oriflame çalışanlarına da teşekkür ederim.

Saygı ve Sevgilerimle...
Özgül Cingil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder